20090523

Prapremiera - Dilemmas i Fecodrobe

Pierwsze słowa powinny chyba brzmieć-witam! Witam więc wszystkich, serdecznie i z pewnym wzruszeniem, wzruszeniem spowodowanym pojawieniem się w polskim świecie mody magazynu, który łamie wszelkie standardy i zasady. Mam na myśli Dilemmas Magazine, który od dzisiaj można śledzić w sieci. Pełen niepokoju czekałem na tą zerówkę, i szczerze mówiąc, nie zawiodłem się (tylko, dlaczego, kurczę, nie dostałem newslettera, mimo wysłania mejla?:/) Oderwałem się więc od dopieszczania mojej magisterskiej pracy, co jest zajęciem żmudnym i raczej niewdzięcznym, prześledziłem, strona po stronie, cały magazyn. Prześledziłem...hmmm...to zbyt powściągliwe, pożarłem! Jest pięknie,moi drodzy twórcy,szczególnie zdjęcia powalają profesjonalizmem. Chylę więc czoła i życzę dalszych sukcesów. Przy okazji tej jakże znaczącej premiery, postanowiłem więc zmienić swój status biernego obserwatora i dołączyć do grona bloggerów. być może, któregoś dnia będzie mi dane pogratulować Wam osobiście, i głupio by mi było wyskoczy jak Filip z Konopii, jako nikomu nie znany Feco. Daje się wiec poznać. Czas pokaże czy z jak najlepszej strony:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz