20090821

Wstyd dodawac

Bo takie zdjęcie, bo tło nijakie, bo nic nie widac... A jednak dodam, bo też ten cardigan oczarował mnie, gdy tylko go ujrzałem. Wisiał sobie samotnie, wśród resztek przecenionych ubrań, z metką opiewającą na 99 złotych. Jako fan wszelakich workowatych ubrań, długich swetrów, obszernych gór, które można owijać wokół siebie (jakkolwiek to nie brzmi), z uśmiechem radości zaniosłem go do kasy. A tam - jakaż niespodzianka - 19,90!!! Wchodzę więc w nowy sezon z zaoszczędzonymi 80 złotymi:)
Szorty prawem kontrastu, a sandały moje ukochane, idealne, zeszłoroczne. Babioletni mix.
kardi,którego nie widać - Pull&Bear
koszula - Reserved
pielgrzymie sandały - Prima Moda

5 komentarzy:

  1. Cholerna szkoda, że na zdjęciu tak mało widać, ale i tak można wywnioskować, że jest fajowo- kardigan rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. @dzięki piękne. Mam nadzieję, że uda mi się namówic aparat do współpracy i zagoszczą tu w końcu normalne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kardigany są IN. Większe zdjęcia proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, też mam nadzieję na takie niespodzianki przy kasach! :)

    OdpowiedzUsuń